fbpx

Zdalna pomoc

Najszybszareakcja

Kliknij i podaj ID technikowi

Na początek potrzebna jest wstępna telefoniczna konsultacja techniczna w trakcie której technik określi sposób rozwiązania problemu.

Nie zawsze wymagana jest osobista wizyta serwisanta przy komputerze klienta. Ponad 60% problemów systemowych można rozwiązać poprzez udostępnienie ekranu technikowi, który może pomóc rozwiązać problem.

Telefon do serwisu

Zadzwoń, Twój problem nie musi być dalej problemem.

tel. 632 191 088

Jeżeli nie możesz się do nas dodzwonić - wyślij wiadomość.
Napisz do nas

Technicy

Za pomocą zdalnego połączenia możemy naprawić problemy z systemem operacyjnym klienta, skonfigurować oprogramowanie, poprowadzić szkolenie on-line i wiele innych czynności.

Zdalna diagnostyka oszczędza czas (nie trzeba dojechać do klienta) oraz znacznie skraca czas rozwiązywania problemu.

Zdalnie zainstalujemy i skonfigurujemy oprogramowanie biurowe np: pakiet Office, klient pocztowy itp. Rozwiążemy problemy z odciążeniem systemu, zainstalujemy wymagane sterowniki, skonfigurujemy uprawnienia użytkowników systemu operacyjnego. Skonfigurujemy Twój router i inne urządzenia sieciowe.

To oczywiście nie wszystko. Zapraszamy do kontaktu. Do każdego problemu podchodzimy indywidualnie.

Jesteśmy dostępni:

Zaufali nam

Dostajemy SMSy z podziękowaniami za szybką pomoc bez wizyty w domu. Szczególnie sprawdziło się to w czasie epidemii, gdzie wskazana była izolacja. Klient miał rozwiązany problem, płatność została dokonana szybkimi elektronicznymi płatnościami PayU.

Nie wyobrażam sobie życia bez dostępu do internetu, przecież to źródło informacji na każdy temat. A jak świadczyć usługę zdalnej pomocy bez internetu. A przecież dosyć często zdarza się jakiś informatyczny problem i trzeba skorzystać z pomocy zaufanych osób. Mieszkam i pracuję na codzień w Częstochowie. Od dawna jestem klientem tej firmy. Potwierdzam rzetelność i fachowość. Nawet pomogli mi zdalnie opanować obsługę monitoringu wizyjnego czy pomoc w Microsoft Excel.

Gdyby nie pomoc zdalna byłoby kiepsko. Na początku słabo sobie radziliśmy z nowo wdrożonym systemem do obsługi magazynu, sprzedaży. Dzięki zdalnemu wsparciu można było liczyć na pomoc. Przez telefon nie wszystko udaje się rozwiązać a najtrudniej przekazać co się widzi na ekranie. Zdalna pomoc to naprawdę super szybkie rozwiązanie problemu. Po prostu strzał w „10”.

Dzięki usłudze zdalnej pomocy nasze problemy rozwiązywane są prawie od zaraz. Zdarzy się awaria programu i wstrzyma się sprzedaż, potrzebne wtedy jest natychmiastowe wsparcie. Gorąco polecam.

Przewiń do góry