Zdalna pomoc
Najszybszareakcja
Kliknij i podaj ID technikowi
Na początek potrzebna jest wstępna telefoniczna konsultacja techniczna w trakcie której technik określi sposób rozwiązania problemu.
Nie zawsze wymagana jest osobista wizyta serwisanta przy komputerze klienta. Ponad 60% problemów systemowych można rozwiązać poprzez udostępnienie ekranu technikowi, który może pomóc rozwiązać problem.
Telefon do serwisu
Technicy
Za pomocą zdalnego połączenia możemy naprawić problemy z systemem operacyjnym klienta, skonfigurować oprogramowanie, poprowadzić szkolenie on-line i wiele innych czynności.
Zdalna diagnostyka oszczędza czas (nie trzeba dojechać do klienta) oraz znacznie skraca czas rozwiązywania problemu.
Zdalnie zainstalujemy i skonfigurujemy oprogramowanie biurowe np: pakiet Office, klient pocztowy itp. Rozwiążemy problemy z odciążeniem systemu, zainstalujemy wymagane sterowniki, skonfigurujemy uprawnienia użytkowników systemu operacyjnego. Skonfigurujemy Twój router i inne urządzenia sieciowe.
To oczywiście nie wszystko. Zapraszamy do kontaktu. Do każdego problemu podchodzimy indywidualnie.
Jesteśmy dostępni:
Od poniedziałku do Piątku
09:00 - 17:00
Pozostały czas
Wyślij SMS na nr 518-511-505 lub kliknij poniżej i wyślij nam wiadomość.
Zaufali nam
Lokalni klienci indywidualni
Dostajemy SMSy z podziękowaniami za szybką pomoc bez wizyty w domu. Szczególnie sprawdziło się to w czasie epidemii, gdzie wskazana była izolacja. Klient miał rozwiązany problem, płatność została dokonana szybkimi elektronicznymi płatnościami PayU.
Klient indywidualny z Polski
Nie wyobrażam sobie życia bez dostępu do internetu, przecież to źródło informacji na każdy temat. A jak świadczyć usługę zdalnej pomocy bez internetu. A przecież dosyć często zdarza się jakiś informatyczny problem i trzeba skorzystać z pomocy zaufanych osób. Mieszkam i pracuję na codzień w Częstochowie. Od dawna jestem klientem tej firmy. Potwierdzam rzetelność i fachowość. Nawet pomogli mi zdalnie opanować obsługę monitoringu wizyjnego czy pomoc w Microsoft Excel.
AGROZET Justyna Wawrzyniak
Gdyby nie pomoc zdalna byłoby kiepsko. Na początku słabo sobie radziliśmy z nowo wdrożonym systemem do obsługi magazynu, sprzedaży. Dzięki zdalnemu wsparciu można było liczyć na pomoc. Przez telefon nie wszystko udaje się rozwiązać a najtrudniej przekazać co się widzi na ekranie. Zdalna pomoc to naprawdę super szybkie rozwiązanie problemu. Po prostu strzał w „10”.
Dzięki usłudze zdalnej pomocy nasze problemy rozwiązywane są prawie od zaraz. Zdarzy się awaria programu i wstrzyma się sprzedaż, potrzebne wtedy jest natychmiastowe wsparcie. Gorąco polecam.