Nasza oferta
Podpis elektroniczny
Oszczędność | Bezpieczeństwo | Elastyczność
PODPIS ELEKTRONICZNY - oszczędność czasu i pieniędzy
– przesyłanie dokumentów za pośrednictwem Internetu nie wymaga nakładów finansowych, pozwala przede wszystkim zaoszczędzić Twój czas, którego obecnie wszyscy mamy coraz mniej. Drukowanie, a następnie ręczne wypełnianie dokumentów i ich podpisywanie to czynności, które nas nie dotyczą jeśli dysponujemy podpisem elektronicznym. Posiadacze e-podpisu mogą zapomnieć o adresowaniu kopert i przebywaniu w długich kolejkach w celu nadania przesyłki.
– dokumenty przekazywane są natychmiast – w sposób tradycyjny „papierowo” często trwa to kilka dni. Dodatkowo otrzymujemy automatyczne poświadczenie ich przekazania.
– wygoda – usprawnienie pracy – korzystając z podpisu kwalifikowanego możemy przesyłać dokumenty do instytucji państwowych. Podpisane dokumenty mają taką samą moc prawną, jak nasz podpis złożony w sposób tradycyjny na piśmie, podaniu, deklaracji. E-podpis gwarantuje również usprawnienie działania firmy.
– mobilność – bez wychodzenia z domu, biura jesteśmy w stanie zawrzeć umowy, finalizować ważne przedsięwzięcia z kontrahentami z całego świata. Internet daje nam szeroką możliwość współpracy, nie ogranicza nas, wręcz zbliża.
– bezpieczeństwo – podpisany dokument nie może być ponownie edytowany ponieważ podpis ulegnie uszkodzeniu, czyli bez sprawdzania treści dokumentu będziemy wiedzieć, że coś zostało zmienione.
Dlaczego warto kupić podpis u nas?
– zaufały nam urzędy, sądy, firmy, przedsiębiorstwa, spółki
– zapewniamy wsparcie techniczne naszym klientom
– Nasze kwalifikowane usługi są zgodne z Europejskim Rozporządzeniem Midas
– Certyfikat, który sprzedajemy ma aż 3 lata ważności
– dojeżdżamy do klienta
– doradzimy najlepsze rozwiązanie
– poprowadzimy „krok po kroku” aby wdrożyć w 100%
– załatwiamy kompleksowo wraz z potwierdzeniem tożsamości (nie trzeba umawiać się z Notariuszem)
Najczęściej wybierany rodzaj usługi przez klientów
Podpis Certum Mini - 2 lata
Zestaw składa się z czytnika w postaci "pendrive'a" karty mikroprocesorowej oraz oprogramowania niezbędnego do obsługi certyfikatu. Oprogramowanie można także pobrać z centrum certyfikacyjnego
Odnowienie podpisu na kolejne 2 lata
Odnowienie jest wykorzystywane w przypadku przedłużenia ważności usługi która w ciągu najbliższych kilku dni wygaśnie. Można dokonać odnowienia na rok, dwa lata lub trzy lata.
Jak złożyć zamówienie?
1. złóż zamówienie na podpis elektroniczny kwalifikowany poprzez formularz
2. opłać fakturę proforma która będzie wysłana na e-mail
3. umów się na spotkanie (około 45 min, aby dokonać weryfikacji tożsamości oraz przygotować niezbędne dokumenty do podpisu)
4. czas oczekiwania na wydanie podpisu elektronicznego – około 7 dni
5. pomoc zdalna po wydaniu podpisu celem zaznajomienia z użytkowaniem podpisu